Pages

Wednesday 11 December 2013

ESP - SOY PROTEIN ISOLATE POWDER


ESP - SOY PROTEIN ISOLATE POWDER

Pertama kali sy jatuh hati dengan SHAKLEE sebab ESP ni lah... Nak tau apa sebab nya...???

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

Masa bersalin anak yang ketiga ni saya nekad nk menyusu badan kt baby. Tapi susu xberapa nak banyak.. Sedey jgk sbb anak makin lama makin minum banyak. Sedang saya tercari-cari apa produk penggalak susu ni, ternampak iklan di wall tmpt biasa saya membeli botol-botol AVENT, Halilah Hassan.. Beliau lah orang pertama yang memperkenalkan saya dengan produk superb ni. Bermula dengan ambil ESP saya tambahkan/perisakan dengan horlick, susu melimpah ruah... sangat2 bersyukur anak saya cik Baby Eulfah dapat menyusu sepenuhnya susu badan. 

Sekarang ni sambil senyum-senyum duk perkenalkan kt kawan-kawan seperjuangan plak kan... Memang ESP ni milk booster terbaik, pendek kata bukan setakat MILK BOOSTER je, penyelamat di waktu kelaparan.. yelah kadang-kadang waktu bekerja masa makan xmenentu. Dapat minum segelas ESP dh sangat membantu untuk alas perut yang berkeroncong. Bagi yang nak berdiet/mengurangkan pengambilan makanan berat, ESP sangat disyorkan tau...

Apa kata ANDA...???

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...