Pages

Thursday 12 December 2013

PASTI LUMAYAN DENGAN SHAKLEE

Hari ini dalam sejarah... Xpenah dlm seumur hidup rsa sronok bile tgk BONUS RMXXXX... Shaklee plak tu yang kasik.... Ni bukan gaji tau... gaji tggu 25 haribulan bru dpt ye... Ngeee... sayup lg nk smpi kt tarikh gaji. Ni bukan tipu-tipu atau sekadar indah rupa punya kenyataan jek. Tapi memang hakikatnya begitulah bonus yang saya dapat untuk jualan Nov lepas.
 
Saya xpernah rasa menyesal, kecewa atau apa saja yg -ve la tentang join Shaklee ni, sume nya +ve jek.. Maklum la, berkawan pn dengan orang-orang yang beraura +ve. Kata-kata itu satu doa, kalau hari-hari kita sematkan dalam-dalam rasa nak  maju, nak berjaya, nak bonus berangka-angka.. Tiada yang mustahil kan... ;)
 
Alhamdullillah saya dipertemukan dgn Mentor saya, Mami Maria Awi.. Beliau byk memperlihatkan, membuka mata dan minda saya. Kata-kata "Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya" memang menjadi sumber inspirasi saya. Kelak, saya akan buktikan yang saya juga adalah pesaing terhebat beliau. Hahahah... Anak lawan mak.....
 
Peluang dah terbentang depan mata, tinggal lagi nak dengan xnak sahaja. Saya dah pun pilih keselesaan, nak tunggu anda-anda kat luar sana jek sama-sama join Empayar gah kami ni. Ermmm... xteringin ke SHAKLEE nak bagi bonus ribu riban oiiii........
 
Saya Nak.... Dan dah DAPAT pn.... Anda...?????
 
Nak sign up.....
 
 
Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...