Pages

Thursday 3 April 2014

ANAK HILANG SELERA

Selalu kita lihat dan dengar ibu-ibu diluar sana merungut, "Anak saya xmau makan la..." atau "Anak saya makan sikit, sayur langsung taknak sentuh"

Kalau anak nak makan pun susah, minum susu pun kurang maka apakah khasiat yang mereka dapat..??? Di usia dan perkembangan awal baru nak bermula, si ibu pastinya gusar dengan sikap anak yang langsung taknak menyentuh makanan berkhasiat.

Saya juga mempunyai masalah yang sama seperti ibu-ibu diluar sana... Tetapi perkenalan pertama saya dengan Meal Shakes Shaklee membawa perubahan yang amat besar. Anak saya dah kembali berselera makan, suka minum susu tambah-tambah pulak dengan rasa Meal Shake yang super sedap, xsiapa yang mampu tolak!

Selain dari selera makan bertambah, perkara lain yang saya perasan dah tak berlaku sakit perut/sembelit, kulit pun dah xkering.. Kurang minum air dan makan sayur kulit boleh jadi kering tau... Kesian anak ku!

Apa kebaikan minum Meal Shake..???
*Menambah selera makan
*Tiada lagi kesakitan/keperitan akibat sembelit
*Baik untuk tulang
*Memberikan tenaga
*Multivitamin


Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194
FB Fanpage | www.facebook.com/babyeulfah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...