Pages

Wednesday 2 April 2014

KENAPA NAK KENA JADI AHLI SHAKLEE?


Dulu, saya selalu tertanya2 kenapa nak kena jadi ahli Shaklee..??? Maklum lah masa tu xnampak lagi kebaikan produknya sehingga lah saya diperkenalkan oleh rakan maya saya, produk penyusuan lengkap. Bermula dari nak cuba-cuba, rupa nyaa "A'ah betul lah berkesan."
*Saya dah xstress (stress tu psl susu kurang)
*Susu pun banyak
*Badan jadi cergas, bermaya, gagah perkasa.. hahaha

Selalu jugak saya order, tp xpernah terfikir nak jadi ahli Shaklee...
Kenapa pulak nak kena jadi ahli Shaklee kan... Baik saya beli dgn kawan jek, pastu tunggu posto datang, settle..! 

Ooohhhhhh! rupanya saya silap...... Banyak kebaikan jadi ahli Shaklee ni.... 
Boleh buat duit lah!
Dah terlanjur saya memang amalkan makan supplement Shaklee, kenapa saya nak tolak dari jadi ahli Shaklee kan..... Nak daftar pun RM65 jek! Xde yang rugi pun, untung lagi ade.....
Haaaaa.... dah jadi ahli Shaklee, kawan2 plak rajin order dari saya.... sronok kan... tiba2 jadi bussinesswomen katenya..... Happy la sbb slain dari kita dapat kebaikan, dalam masa yang sama kawan2 pun dapat kebaikan serupa... Saya dapat apa pulak....????

Saya dapat BONUS laaaa.......... *Oke senyum sampai telinga, mihmihmih...
Oke jom baca details kat bawah.....
 

Nak Cari Income Lebih…!!!
Pelajar yang tiada income..??
Suri rumah sepenuh masa..??
Selalu ber FB tapi xdapat apa2..??


Nak dapat side income lumayan..???
Jom mulakan langkah dengan Shaklee…
Kenapa perlu sertai kami…???

Sebab…
Modal cuma serendah RM65… OMG!!! xperlu keluar wang lebih utk jadi ahli
Xperlu handling pos kepada customer..
HQ yang tolong poskan!!
Lagi mudah dan paling best semua urusan secara online
Xperlu nak call atau beratur panjang semata-mata nak order barang
Hanya klik-klik, xsampai 15 minit order selesai

Untuk coaching…
Semuanya melalui FB, WhatsApp, Telegram

***Kini, segalanya dihujung jari anda***
Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194
FB Fanpage | www.facebook.com/babyeulfah


2 comments:

  1. Salam....Lawatan Balas ni..heheheh :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan...saya jumpa blog awak di blog ni..hihi...http://www.kdacantek.com/2012/05/enam-masalah-kesihatan-yg-paling.html?showComment=1400128143093#c2858931365398977185

    jemput ke blog saya http://irdinamine.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...