Pages

Thursday 10 April 2014

RUNSING ANAK DEMAM & SELSEMA

Saya pun selalu gusar bila anak seringkali demam dan selsema. Tak kan asyik nak berulang ke klinik, ambil antibiotik. Sebenarnya, saya memang tak gemar anak-anak saya selalu sangat mengambil antibiotik. Terjumpa supplemen semulajadi ni, saya cuba kurangkan pengambilan ubatan dari bahan sintetik.

Supplemen yang biasa saya ambil untuk kawal demam dan selsema anak-anak adalah Mealshakes dan Omega. Setakat hari ini, penggunaan kedua-dua supplemen ini memang berkesan. Saya berikan Omega 3 kali dalam seminggu. Untuk Cik Baby Eulfah saya pecahkan kapsul gaulkan pada nasi beliau, untuk Rayyan saya letakkan dalam Mealshakes. Setakat ni takde pulak Rayyan mengadu bau hanyir. Rayyan senang nak makan supplemen, berbanding Cik Baby Eulfah.. Saya kena ngelat2 sikit.

Omega dan Mealshakes juga membantu anak-anak saya bergerak aktif dan cergas. Juga membantu perkembangan otak mereka. Bijak dalam segala hal..!!

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...