Pages

Tuesday 22 April 2014

KUASA "POWER PUMPING"

Ramai ibu-ibu diluar sana mengeluh susu badan kurang selepas 3-4 hari melahirkan bayi... :(
Bayi melalak tak henti-henti, ibu semakin stress.. Susu pula berkurangan malah ada juga ibu yang langsung tak keluar susu nya. Saya boleh bayangkan situasi ini! 
Awal-awal melahirkan bayi dulu, saya pun pernah berada disituasi ini. Tapi berkat doa, melalui pembacaan dan bertanya kepada rakan-rakan 'sepasukan' saya berjaya atasi masalah kurang susu. 

Saya praktik kan "power pumping" seperti yang disarankan melalui pembacaan, kawan-kawan. Saya gemar buat power pumping ni waktu tengah malam dan subuh.. Waktu ni memang susu mencurah-curah!

Hasilnya..............
Selain, dari power pumping, antara lain yang saya amalkan:
#Minum air putih lebih dari 3liter sehari
#Tambahkan halba semasa memasak nasi
#Rebus buah longan
#Minum jus oren+lobak putih 
#Makan kurma
#Ambil supplemen yang bersesuaian

Supplemen yang masih saya amalkan, anak pun nak masuk 4 dah tau!
Sume kt atas ni memang saya tak pernah tinggalkan. Alhamdulillah, berkat amalan-amalan di atas. Stok susu meriah, berganda-ganda... Seronok tau! 
Jom rasai pengalaman hebat ibu-ibu yang ceria menyusukan bayi....!!!

Nanti saya akan kongsi kan lagi tau.................................. 

*Berminat dengan Set Menyusu di atas, jom laju2 wasap saya ;)

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194
FB Fanpage | www.facebook.com/babyeulfah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...