Pages

Monday 7 April 2014

SUSU APA PULAK NI?

Saya yang mak2 ni pun terliuq bukak canister Mealshakes ni... Aroma diaaaaaa, wangi....!!
Nasib saya berat dah berkati-kati maka takmo lah tambah lagi.
Mealshakes ni saya beli khas untuk Rayyan dan Cik Baby Eulfah. Rayyan ni sebab dia kurus sangat. Sayur kurang nak makan, dah buat bento cantik2 pun ujung2 dier ketepikan sayur. Hurmmm jugakk!!
Cik Baby Eulfah sebab dia ada ekzema, so saya selalu masukkan hujung sudu je dalam susu formula beliau. Ekzema kan lambat membaik, so saya masih lagi pantau keadaan dia.

Mealshakes memang minuman kegemaran Rayyan, hari2 pun mau..!! Saya sendiri pun tak berkira nak beli/order sebab dah tau apa kebaikan Mealshakes ni. Multivitamin kan.. Bagi kanak-kanak yang kurang selera, xnak makan sayur, sembelit memang sesuai sangatlah ambil Mealshakes ni..

Yummy...!!!

Nak order..?? Jangan segan2 meh PM/SMS/Whatsapp/Telegram saya laju2. Nanti saya akan consult apa lagi kebaikan Mealshakes untuk anda dan keluarga.

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...