Pages

Tuesday 8 April 2014

IBU RASA LESU MENYUSUKAN BAYI

Situasi berpantang kadang-kadang memenatkan. Tambahan pula, kadang-kadang makanan berkhasiat kita dicatu oleh mak-mak tersayang. Hehe, nama pun berpantang, maka pantang lah dari segala jenis makanan. Sayur itu tak boleh, sayur ini tak boleh. Ikan pun bukan sebarang ikan yang boleh dimakan. Nak makan ayam, nanti gatal pulak. Kita ni nak menyusukan bayi, tak boleh stress, tak boleh kurang vitamin, kena cukup zat. Kalau kita sendiri tak cukup kuat, tak cukup vitamin bagaimana susu nak terhasil dengan banyak nya.

Saya ambil pengalaman dari beberapa rakan pejabat yang mengamalkan ESP dan Mealshakes, memang tenaga bertambah kata mereka. Ini bukan omongan untuk lariskan produk ye puan-puan.
Memang diakui, berpantang dengan mengambil supplemen dengan tidak mengambil supplemen jauh beza dari segi tenaga. Tubuh badan pun tak lesu. Sentiasa bertenaga, menyusu dan mengepam ni perlukan masa. Kadang-kadang tidur malam pun tak berapa nak cukup! Jadi, dengan adanya ESP dan Mealshakes tenaga pun dapat dikekalkan sepanjang masa.

Rasa...??
Dari segi rasa, tidak perlu gusar, ESP dan Mealshakes memang confirm sedap, lazat!! Ada jugak yang suka campurkan kedua-dua supplemen ni. Lagi sedap dan yummy, pulak tu tenaga berganda susu pun triple banyak..

Haaa.. nak tunggu apa tu.. Bagi yang jangka masa nak bersalin dah dekat tu, meh pakat2 order. Harga pun mampu milik je. Berbaloi-baloi...

Untuk maklumat dan keterangan lanjut:

Watie | 017-2875135
ID Shaklee | 968194


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...